Sunday, October 6, 2013

Hat Obsession

All H&M (skirt new collection here)

Hat mania. I don´t know how else I should write it but hats (small, big, black, colourful) are everywhere. Magazines, shops, bloggers etc. everyone wear them ! And also I didn´t resist. In my case I chose classic - black one - it is best for combination. I am not planning buy another one (I wish I could say it about shoes, jackets, pants.....) so I think it was the best decision. Skirt is from new collection and  it was love at first sight. For autumn and winter I prefer cold or dark colours. And it perfectly fits with my black-gold belt which I love the most. It is so unique - belt but on another side great accesory. Combine with basic t-shirt and gold necklace and rings. 
That´s it. Did I already mention that I am in love with my new skirt ? Oh yes, I did. 

Klobouková manie. Nevím, jak to jinak napsat, ale jsou všude ! Velké, malé, černé, barevné, nejrůznějších tvarů. Časopisy, výlohy, blogerky - všichni je nosí. Ani já jsem tentokrát neodolala. V mém případě jsem se držela klasiky a vybrala si černý, který je nejlepší na kombinování. Neplánuji si koupit další (kéž bych to tak mohla říct o botách, svetrech, kalhotech....) a tak jsem myslím udělala dobře, že jsem zvolila klasiku. Sukně je z nové kolekce a zaujala mně na první pohled. Na podzim a zimu preferuji studené a tmavší barvy a tahle sukně se mi bude náramně hodit (ostatně jako všechno, co si koupím nového - znáte to). Navíc perfektně pasuje k mému nejoblíbenějšímu pásku, který je tak trochu unikát se spoustou detailů. Alespoň pro mě. Přidala jsem jen černé basic tričko a podpatky, které jste mohli vidět už v některých mých předešlých postech.

Photos by Felipe Toledo








1 comment:

  1. Sluší moc! Jsem ráda, že už nebudu v klobouku chodit jediná :-)

    World By Bella

    ReplyDelete