Thursday, July 11, 2013

Black & White & Owl

Dress H&M, Jacket  H&M, Bag H&M, Shoes ZARA, Acc AMAZON, Belt New Yorker

Today I wear my new jacket with studds - I think perfect for summer, white and very comfy. Combine with simple black dress and owl details on my flats and necklace. I have to admit that I love my new small bag which I bought last week - exactly like this one I wanted a long time. 
Spend perfect evening in bar with coctails and great company. Sitting on garden and enjoying good time :)

Dnes jsem oblékla novou bundičku se cvoky - perfektní na léto - bílá a velmi pohodlná. Navíc se moc dobře kombinuje jak s šaty tak kalhotami - perfektní na letní večery. K tomu jsem si vzala jednoduché černé šaty s páskem a jako doplňky jsem zvolila baleríny a náhrdelník s akcentem sovy. Musím přiznat, že teď hrozně ráda nosím moji novou tašku kterou jsem koupila minulý týden. Přesně takovou jsem chtěla už delší dobu. Takže jasné no.1 ! Navíc mě její velikost nutí eliminovat počet zbytečností, které normálně nosím a tak si nemůžu vynachválit jak skvěle se potom nosí :)
Strávila jsem super večer ve společnosti koktejlů, vlažného letního počasí, barové zahrádky a mého milého, takže si dnešek nemůžu vynachválit ...







No comments:

Post a Comment