Tuesday, June 11, 2013

Stud, Pastel, Flats

Flats PRIMARK, Pants H&M, Jacket Stradivarius, Shirt H&M, Bag H&M

Casual outfit for normal day. Pastel colours are my favouritee and I wear them very often so do flats. I have a lot of pairs and this one like so much that I bought them one size bigger because they didn´t have my size. Yes, that much I loved them when I saw them :) Of course normally I don´t do this - especially not with heels but with bigger flats I can live (and walk) ....
Have you ever do this or just I am odd fish ?

Prostý look na normální den. Pastelové barvy patří k mým oblíbeným a nosím je velmi často, stejně tak baleríny. Mám jich spousty v mnoha barvách, ale tyhle jsou přeci jenom něčím zvláštní - koupila jsem si je i přesto, že jsou o číslo větší. Ano, tak moc se mi líbily. Samozřejmě, že toto často nedělám - hlavně ne s podpatky (živě si umím představit jak bych vypadala při chůzi), ale s balerínami se to dá přežít (a vypadat při chůzi jako člověk)...
Udělali jste to také někdy nebo jen já jsem divná ?








2 comments: