Thursday, May 2, 2013

What about classic ?

 All H&M (Pants and Shirt - actual collection)

Last couple months I am in love with shirt. I bought some classic ones and also some for summer. This one is so comfortable and chic also. Little bit oversize - how I like :) There are some crystals on collar which fit with my earrings and ring. 
The pants are also new - I have one black trousers but they are old so I was looking for new one long time. This one fit great. I don´t know how you, but have a problem with buying trousers. Hardly ever they fit me despite that I have normal (I hope so) size. So when I found THE ONE it is almost like a win in lottery. The material isn´t denim but they are very pleasant to touch (little bit like leather). 
What about you and shirts ? Do you like ?

Posledních pár měsíců jsem si opravdu oblíbila košile. Koupila jsem si pár klasických a také nějaké na léto. Tahle je přímo úžasně pohodlná a navíc šik a oversize - přesně jak mám ráda :) Na límečku je pár krystalů, které pasují v naušnicím a prstenu.
Kalhoty jsou taky nové. Mám jedny černé už dlouho dobu, ale jsou už obnošené, takže jsem koukala po nových a konečně našla. Nevím jak vy, ale s vybíráním kalhot mám pokaždé problém. Málokdy mi dobře sednou navzdory tomu, že mám normální (alespoň doufám) velikost. Takže když už JE najdu, je to skoro jako výhra v loterii. Materiál není džínovina, ale jsou velmi příjemné na dotek (trochu jako kůže).
Co vy a košile ? Nosíte je rádi ?




2 comments:

  1. krásný outfit!:) moc se mi líbí ten zlatý šipka náramek! přidávám si tě na bloglovin a google circles (petra lorietta) ;) můžeš si mě také přidat, udělalo by mi to velkou radost! předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  2. Děkuji za komentář:) určitě se na tvůj blog podívám a také přidám :)

    ReplyDelete