Monday, March 11, 2013

Portugal (part 1)

T-shirt H&M, Sweater PRIMARK, Leggings PRIMARK, Flats H&M, Bag MANGO, Skull scarf PRIMARK

Today I came back from Porto and first what hit me into my face was terrible cold after I climbed out from plane. Why again ? - Snow ? Minus 4 degrees ? Thank you but i am not interested ! In Porto was amazing 20 degrees , sun and I wore just flats and shirt. All days we spent exploring city, ate delicious fish and traditional cousine, visited Atlantic Ocean, degustated Port wine etc. Like in fairytale ! 
I decided to spend all days in most comfortable clothes. For me it means leggings, flats and oversized sweater. I add scarf with skull pattern which is really trendy these days. And i love it too :) Ready to explore new city. 

Dnes jsem se vrátila z Porta a první co mě praštilo do obličeje byla příšerná zima když jsem vystoupila z letadla. Proč je to tu znova ? - Sníh ? Teploty pod nulou ? Ne děkuji, ale nemám zájem ! V Portu bylo krásných 20 stupňů, slunce a já mohla obléct jen baleríny a triko. Celé dny jsme strávili prozkoumáváním města, jedli výborné ryby a tradiční pochoutky, byli se podívat u Atlantiku, ochutnali portská vína atd. Jako v pohádce ! :)
Rozhodla jsem se vzít si s sebou nepohodlnější oblečení, což pro mě znamená legíny, baleríny a oversize svetr. Přidala jsem šátek s potisky lebek, který je v této době hodně moderní a oblíbený. Já ho miluju taky ! Připravena obevovat nové město :)











No comments:

Post a Comment