Tuesday, March 12, 2013

Nail wraps



Normally I don´t create post about cosmetic but this time I have to. And maybe it starts to be routine :)
Last week i discovered this nail wraps in PRIMARK and decided to try. One of my friend already did but she said to me that she is not satisfied because it strated to peel very soon. But it don't let me discourage. I bought just one type (they have about 5 types) and before my holiday i applicated. Application is very easy. You just choose right size for each finger and affix. In the end I put colourless nail polish to fix it (it is not in instructions). I have it more than one week and it looks still amazing (these pics are from today, so after one week). So I think it depend on your nails structure. Some one maybe will like, someone don´t. This is just my tip to have special mani without effort :)
If you have any experiences about nail wraps (each kind of brand) let me know please :)

Není mým zvykem postovat o kosmetice, ale tentokrát musím. A možná se z toho stane rutina :)
Minulý týden jsem v PRIMARKU objevila tyhle nálepky na nehty a rozhodla se je vyzkoušet. Jedna z mých kamarádek je již použila, ale nebyla příliš spokojena protože se jí velmi rychle začaly olupovat. To mě ale neodradila a rozhodla jsem se je vyzkoušet na vlastní kůži (nehty). Koupila jsem jen jeden druh (mají jich asi 5) a nanesla je před dovolenou. Aplikace je velmi jednoduchá - na každý prst vyberete správnou velikost a nalepíte. Poté ostřihnete podle tvaru vašeho nehtu. Já je nakonec ještě zafixovla bezbarvým lakem (i když to není v instrukcích). Mám je na nehtech více jak týden a pořád vypadají skvěle (fotky jsou z dnešního dne, takže po týdnu). Myslím, že záleží na každé z nás jakou ma texturu nehtu. Někomu budou držet, někomu zase ne. Toto je pouze můj soukromý tip na speciální manikúru bez většího úsilí :)
Pokud máte zkušenosti s nálepkami na nehty (od jakékoli značky) prosím, dejte mi vědět :)

 


No comments:

Post a Comment