Thursday, September 20, 2012

Leggings rules !


Leggings (H&M Trend), Flats, Sweater and Earring - all H&M 

This is my first post from Bremen (Germany) where i moved yesterday. The weather here is not bad but i smell autumn behind my window. So i wear my new leggings and they are so comfortable. For now i think leggings are the most comfortable parts of my wardrobe. Especially this one looks really cool i think :) In last look i presented to you leggings with animal pattern and today it´s with brook and some water lily. In my closet i also have classic black one, with leather accent, with gold pebble from Verasece for HM etc. I will introduce them in some of my next post ;)

Toto je můj první příspěvek z Brém (Německa), kam jsem se včera přestěhovala. Počasí zde není špatné, ale už cítím podzim za okny. Oblékla jsem tedy svoje nové legíny a musím uznat, že jsou super pohodlné. V poslední době jsou legíny asi nejpohodlnějšími kousky v mém šatníku. Speciálně tyto si myslím, že vypadají hodně cool. V minulém příspěvku jsem vám ukázala legíny se zvířecím potiskem a dnes jsou s jezírkem a lekníny. Ve skříni jich mám mnoha - např. klasické černé, s koženým akcentem, se zlatými kamínky z kolekce Versace for HM atd. Představím vám je v některých z mých dalších příspěvků ;)



No comments:

Post a Comment